nedelja, 25. oktober 2015

3X3 ZABAVA

zakaj zabava? kaj smo praznovali? se vprašaš

→ 3 leta mineva odkar sem prvič zašila 3 basik nahrbtnike in ½ več od samega štarta Pirate Piške!
→ 3 leta mineva od prve ideje in realizacije omenjenih nahrbtnikov,
     klik za prvega goo.gl/hq2s9q, klik za drugega goo.gl/YP4S61, klik za tretjega goo.gl/ecICO8
→ 3 leta, kjer handmade ali /ročno narejeno/ pomeni /narejeno izpod mojih rok/, drugače ne gre

torej -spodobi se in pravično je, da sem v znamenju neskončne trojke priredila tridnevno zabavo, na plano postavila 3 nove supr special nahrbtnike, ki jih krasijo sitotiskami vzorci iz preteklosti, in k veseljačenju povabila vse, ki na kakršnkoli način spremljajo Pirate Piško, da so si z malo truda pridobili 1 izmed 3 nahrbtnikov pripravljenih posebaj za to priložnost


pravila za igro so bila enostavna: vsak dan od petka 2. do nedelje 4. oktobra sem na 3 lokacijah v lublani zalimala 1 pirate piška nalepko! ker pa je v teh predelih skritih kotičev, kamor bi lahko napopala nalepko nešteto, sem vsak dan posebaj in ob točno določenih urah na facebuku in instagramu kot namig objavljala fotke s katerih je bilo razvidno točno na katerem delu lokacije se nalepka nahaja! naloga je bila nalepko najti, fotkati in objaviti na zid 3x3 dogodka

hvala vsem, ki ste sodelovali in čestitke izžrebancem!
SCREEN PRINTED
by Pirate Piška






lokacije, kjer so se nahajale nalepke: petek /Metelkova, sobota /center LJ, nedelja /stara LJ















































HANDMADE AND SCREEN PRINTED by Pirate Piška

Ni komentarjev: