ponedeljek, 2. junij 2014

mini rolke

že dolgo časa sem imela v mislih ta projekt, prenesti svoje ilustracije na rolke namreč, pa vendar določene ideje v glavi premlevam toliko časa, da se pregloboko zasidrajo tam nekje v možganu in potem za njihovo realizacijo potrebujem nek zunanji kick, da jih spravim ven iz glave in se lotim same izdelave.

ta kick in the butt je bil v tem primeru DOUM event in rolke so se mi zdele popolnoma logičen zaključek moje ghostwood kolekcije, ki sem jo predstavila na omenjenem eventu.

žal me je datum eventa prehitel, zato ni bilo časa, da se povežem z lokalnimi izdelovalci rolk (upam, da se to zgodi ob kakšni drugi priliki) in sem se v tem primeru zatekla k instant rešitvi. odločila sem se, da za začetek najprej naredim samo prototip ročno poslikanih rolk in nastale so tri.

za prototip sem uporabila kar rolke kupljene pri kitajcu. jbg. ne priporočam nikomur. potrebne je bilo kar nekaj obdelave, da so bile pripravljene, da jih porišem. dimenzija je drugače popolnoma izven serijska, vendar za prototip so popolnoma uredu služile čemur so bile namenjene. definitivno pa niso primerne za karkoli drugega, verjetno bi jih kakšna težja noga z lahkoto zlomila, moram pa rečt, da dobro zgledajo na steni delavnice, to je pa tudi vse. nefunkcionalne rolke, ki dobro zgledajo. ojoj.




  črna / bela / naraven les
f: Pirate Piška

1 komentar:

Sabina pravi ...

Zgledajo pa dober!