četrtek, 15. maj 2014

intervju za odds&ends

Gita, ki piše blog odds&ends, me je pred časom vprašala, če bi skupaj naredili en intervju pa sem rekla: seveda! najprej sem na hitro preletela vsa vprašanja, zajela sapo, to kasneje ponovila še parkrat in se stvari lotila tako kot najbolje znam: zavrela šalco vode, dodala kavo, cukr in riževo mleko, pretegnila prste in nato krepkih par ur presedela pred računalnikom. na koncu sem spisala tole.

za branje priporočam udobno namestitev na kavču, mogoče enega mačka za družbo, kar se mene tiče sta odlična družba tudi kava ali gin tonik, branje bo dolgo.


p.s. tako kot Gita, konec objave zaključujem z opozorilom:
keep your eyes peeled for some more Pirate Piška goodies here on my blog - there might be a little giveaway happening pretty soon!



2 komentarja:

Sabina pravi ...

Superca!!!!
Sem mislila par češenj zraven pozobat... pa sem celo skledo:)

Pirate Piška pravi ...

u, češnje! tudi fina družba