četrtek, 12. december 2013

Animateka #2 2013

eden glavnih namenov letošnje Animate je bil, da se oživi preljubo Kinoteko in se vanjo preseli del pogovorov z avtorji in razstavi kartonaste junake, ki so se v teh desetih letih kopičili v skladišču. potem, ko smo jih iskali pod omarami, za omarami in na omarah, sem vsakemu izmed njih namenila še popravek s čopičem ali lepilom. niti ne v tako zelo slabem stanju so tako za en teden zavzeli Kinoteko in tam praznovali letošno deseto obletnico. 

sevede je bil namen, da ta plac tudi pofotkam pa se mi je večkrat zgodilo, da sem tistih bogih deset minut, ko sem lahko rekla, da imam čas, raje v miru spila eno podaljšano kavo ali dve. teden je šel mimo tako hitro, da dnevom niti nisem več sledila in tako ostala brez fotk. nekaj jih je sicer v tej galeriji, z moje strani pa nč, daamn.


pet (+1) let pa lahko v eno časovnico stlačim nekako tako:

2008: Georges Schwizgebel
/ prvič sodelovala kot pomoč pri izvedbi, ni fotk

2009: Matti Hagelberg / definitivno eden mojih ljubših likov
2010: Priit Pärn / zame eden bolj zahtevnih projektov, take linije znajo bit zame problem             
2011: Max Andersson / z Maxovo punčko sva najboljše frendice, še vedno
2012: Julie Doucet / hm, ni fotk, ni arhiva, ostal le spomin in koščki škatle v škladišču                 
2013: Theodore Ushev / še vedno pod vtisi, jp lepo je delati in biti na Animateki



f: Nada Žgank

Ni komentarjev: