petek, 15. november 2013

mix tape '28




Skinny Puppy, Basement, album Bites
The Cure,
In Between Days, album The Head On The Door
Faith No More, Why Do You Bother, album We Care A Lot

Sonic Youth, I'm Insane, album Bad Moon Rising
Psychocandy,
Just Like Honey, album The Jesus and Mary Chain
My Bloody Valentine, The Last Supper, album This Is Your Bloody Valentine

Sisters Of Merc
y, Rock and a Hard Place, album First And Last And Always
The Smiths
, Meat Is Murder, album Meat Is Murder
Minor Threat,
Stumped, album Salad Days (EP)
Black Flag, In My Head, album In My Head
Black Flag, Bastard in love, album Loose Nut

Dead Kennedys, Chicken Farm, album Frankenchrist
Red Hot Chili Peppers,
Blackeyed Blonde, album Freaky Styley
The Descendents,
Good Good Things, album I Don’t Want to Grow Up





idejo za mix tape sem dobila, ko sem zasledila, da je bil komad Good Good Things od Descendents izdan na plati I don't want to grow up , ki je izšla leta '85. ta komad nosim sabo že miljone let, pa naj bo še tako zlajnan, mene še vedno spravi v boljšo voljo, mi da power in tist nepogrešljiv 'vse bo gut' filing. pa še naslov plate! to sm jz.

ko sem zbrslala po glasbeni zgodovini leta '85, sem naletela na nekaj svojih najljubših bendov, leto je bilo tako produktivno za Faith No More, Black Flag, Red Hot Chili Peppers (moje skromno mnenje priznava samo prvih pet plat, da ne bo pomote), tako, da sem se odločila, da naredim plajlisto katerim je skupna moja letnica.

tako so se leta 1985 na enem koncu rojevali otročiči, na drugem pa punk.

iz naftalina sem potegnila še par bendov, katere bi lahko mal večkrat daja v plejer, kot npr. Sonic Youth in Minor Threat, zelo pa so se mi dopadli tudi Psychocandy, katerih prej nisem poznala. čeprav sem se stežka prebijala mimo pop hitov osemdesetih, sem na koncu le naredila mix mogoče nekoli mračnjaških komadov. začne se na dnu (Basement, Skinny Puppy) in konča na vrhu (Good Good Things, The Descendents). pa sej to je lajf, ani?


Ni komentarjev: