sobota, 21. september 2013

nez pez zine

najboljši zini od Nez Pez! zakaj? ker so bili narisani in fotokopirani posebej za pirate benefit in ker se mi zdi to res najlepši poklon. vseh skupaj je 14, vsaka naslovnica je oriđiđi risbica, notri pa so fotokopije vseh 14 fanzinov skupaj. fine temno sive z belimi detajli fotokopije.

pa še to: ko sem si v telefon shranjevala nežino cifro, sem napisala Nez U, ker sva se med tem spraševali koliko je ura. tipična fora. potem pa mi neža reče, da ko je na zadnjo stran zinov pisala pirate benefit 2013, je med tem, ko je to delala že skoraj avtomatično, 14x pač ni malo, je med pisanjem poslušala klepet za šankov in na enega izmed zinov napisala pirate piška benefit. se mi je zdelo blazno kul, ker ne glede na to, da so vsi unikati, je ta potem takem uber unikat. ok, gremo naprej. med pregledovanjem zinov mi je takoj padel v oči tisti s srno in tega sem se odločila obržati zase. vsemu temu je potem v delavnici sledilo še pofotkanje, eni so nato dobili novi dom, srnico pa sem spravila na svojo polico. in ja, na fanzinu s srco na zadnji strani piše pirate piška benefit. zaključek zgodbe: naključij ni. 






Ni komentarjev: