ponedeljek, 16. oktober 2017

Bienale slovenske neodvisne ilustracije / Kino Šiška x DobraVaga






VI. Bienale Neodvisnih
16. oktober
5. november
Kino Šiška



Avtorji: Evgen Čopi Gorišek, Gasper Kunsic, Helena Tahir, Orel Irena, Ivana Bajec, Jan Pogorelec, Luka Šeme, Martin Mejak x Nez Pez, Matevž Sterle, Meta Šolar, Milica Golubović, Natasa Sersen Popovic, Nevena Aleksovski, Rok Kleva Ivančić, Simon Kocjančič, Sretan Bor, Stipan Tadic, Tinka Leskovsek, Pirate Piška, Katarina Goltez




v desetih letih delovanja Bienala neodvisnih smo bili priča razmahu ilustrativnega ustvarjanja in priznanju, da obstaja v eksperimentalnih praksah ilustracije vir nenadomestljive hudomušne svobode intermedijskega izražanja. Bienale iz edicije v edicijo predstavlja svežo mešanico avtorjev specifičnih estetskih in vsebinskih nabojev in ostaja predvsem poklon avtorjem, ki jih kljub težkim pogojem dela na področju kulture in vizualnih praks žene naprej navdušenje, radovednost, domišljija, svežina, avtorska svoboda in neodvisnost kot bistven pogoj njihove ustvarjalnosti in življenjskega stila.

posebnost Bienala neodvisnih je v tem, da avtorji dedujejo selektorstvo, pri čemer lahko vsak od njih čez dve leti povabi novega avtorja po lastni izbiri, na ta način kvaliteto produkcije samostojno sooblikuje neodvisna ilustracijska stroka, torej avtorji sami. poleg tega imajo avtorji bienala popolno svobodno izbiro izraznega komunikacijskega sredstva, ki ga bodo na dogodku predstavili, saj je ilustracija lahko uporabljena v kateremkoli kontekstualnem smislu, četudi ta ni končni rezultat. (kopi pejst od Bienala neodvisnih, ker pri takih dejstvih nimam kaj dodati)

kar pa lahko dodam so moji občutki. neskončno sem vesela in počaščena, da sem lahko sodelovala s takimi kul umetniki. ene sem poznala od prej, ene sem spoznala na bienalu, eni za to niso bili razpoloženi. kakorkoli, -rada bi še kaj dodala pa mi ob taklih trenutkih ponavadi zmanjka besed. fak. na polno sem hvaležna, da sem bila del te zgodbe.

za Bienale neodvisnih sem natiskala 5 sitotisk plakatov v dveh barvah, inspiracijo pa sem črpala, kot je bilo v tem letu že prej začrtano, iz /Platonika/. naredila sem rekonstrukcijo že obstoječega, izluščila kar se mi je zdelo pomembno, opustila kar sem želela, da gre v pozabo in dodala kar mi je ležalo na duši. nastali so novi sitotisk printi. (nastali se sliši tko, mal smešno, kot, da so nastali iz zraka, v resnici pa so nastali izpod mojih od barve umazanih rok.)







THE SIXTH BIENNIAL OF SLOVENIAN INDEPENDENT ILLUSTRATION from bienale neodvisnih on Vimeo.
video iz telefona: Alja






razstava Allstars v Dobri Vagi predstavlja avtorje mlajše generacije, ki so med leti 2007 in 2017 sodelovali na Bienalu neodvisnih in ki ustvarjajo na presečiščih med umetnostjo, oblikovanjem in sodobno ilustracijo. Na razstavi bomo predstavili novo izdano vizualno knjigo Allstars in avtorski zin Primoža Zorka s spremljajočim pogovorom o mejah fotografije in ilustracije.


Bienale neodvisnih: Allstars
23. 10. – 20. 11. 2017
DobraVaga


sodelujoči avtorji prodajne razstave:
David Krančan, Špela Škulj, Rone84, Anka Kočevar, Nejc Franetič – Deso, Tinka Leskovšek, Tatiana Kocmur, Helena Tahir, Nina Urh, Irena Orel, Nevena Aleksovski, Meta Šolar, LEALUDVIK, Rok Marinšek, Gašper Kunšič, Simon Jugovic Fink, Nika Rupnik, Roman Ražman, Matevž Sterle, Stipan Tadić, Pirate Piška, Katarina Goltez, Ivana Bajec, Irena Ocepek















yey! svoj novi dom sta iz prodajne razstave našla 2/3 Pirate Piška:
SKORPIO POWER sitotisk printov (1/3 pa visi na steni UAUU)






























Dobra Vaga from bienale neodvisnih on Vimeo.

f: Bienale neodvisnih in DobraVaga

Ni komentarjev: