nedelja, 2. julij 2017

Pirate Piška Pop Up Shop













































/PLATONIK/ Pirate Piška POP UP SHOP / 5. - 9. 06. 2017

na prvi junijski ponedeljek sem prisrčno povabila prijatelje, znance in neznance, da se mi pridružijo na prvem tridnevnem
Pirate Piška
Pop Up Shopu in na predstavitvi nove /PLATONIK/ kolekcije sitotiskanih fair wear tshirtov iz bio bombaža!

za pet dni me je pod svojo streho vzela supr ekipa iz UAUU (Univerzalni Atelje Ulične Umetnosti), kjer se je dalo po dolgem času spet na enem mestu potipati različne handmade Pirate Piška nahrbtnike, bele in črne nogavice, sitotiskane majice in vrečke. 

pa tudi značke. nekaj novih stvari, nekaj iz preteklih kolekcij, za povrh vsega pa še par drugih presenečenj, -presenečenja!

#PIRATEPISKA #HANDMADE #SCREENPRINT #UNISEX #FOREVER

 

/Pirate Piška/ PLATONIK je v osnovi zbirka petih ilustracij za katere 
sem inspiracijo našla in zgradila na petih platonskih telesih:
TETRAEDER
/Mars/ogenj, OKTAEDER/Merkur/zrak, 
HEKSAEDER/Jupiter/zemlja, DODEKAEDER/Zemlja/vesolje in   
IKOZAEDER/Venera/voda

celotna kolekcija je rez med zemljo in vesoljem, belim in črnim, redom in kaosom, 
dobrim in zlom, ljubeznijo in brezbrižnostjo, ugodjem in bolečino. iskreno.


upala sem na sonce in res je bilo ponedeljkovo popoldne sončno in pili smo Bevog pivo!
hvala dobri ljudje iz Bevog Brewery! nazdravili pa smo z odličnim ZOjem, fak res je hud

Sanja iz Kis in kvas pa je poskrbela za sladko in pekoče, oboje sestavljeno iz mojih najljubših sestavin!
sladko: kokosov puding s tapioko in nektarinami, sladkan z amazakejem (japonski sladki fermentirani riž)
slano: kruhki z mariniranim svežim sojinim tempehom, grahovim namazom, čičerikinim misom in kimčijem


IZ SRCA HVALA VSEM, KI STE MI KAKORKOLI POMAGALI,
VSEM, KI STE PRIŠLI TER SEVEDA HVALA UAUU in Poe ♥






lightbox je posodilo Društvu 2 Koluta, -hvala! (društvo verjetno bolje poznaš po festivalu Animateka)

f6-11: Tjaša /Pirate Piška

Ni komentarjev: