četrtek, 20. marec 2014

happy people

black and white totebags                               shop: www.piratepiska.com
white and grey tshirts                                     info: email postbox































p.s. mislim, da sem že vsaj petkrat rekla, da tega ne bom več tiskala, pa sem ponatis naredila že vsaj trikrat, oziroma ne, ta je tretji, ja. sedaj za par majic večjo naklado, ker se vedno najde še kdo in potem še kdo, ki reče: sold out? ne! a bojo še? hja, bojo. pa kakor se jih na vsakem začetku po malem branim, ker mi je čudno, da isti motiv delam zdaj že dve leti, mi je z njimi vedno fino, mnenja ljudi so deljena in to me v bistvu še najbolj zabava. i'm happy.

2 komentarja:

Unknown pravi ...

Hudo! Siva majčka je takoj pristala na moji wishlisti. :)

Sabina pravi ...

He, he... Fino za ponatise!
Res je zanimiva ideja...izvedba...